راهنمای خرید

انجام و ثبت سفارش:

به منظور ثبت سفارش، با رفتن بر روی منوها بالای وب سایت، از بخش محصولات، محصول مورد نظر خود را انتخاب و در نهایت با کلیک بر روی دکمه “اضافه کردن به سبد” محصول خود را به لیست خریدهای خود اضافه کنید.

پس از ثبت سفارش، شما می بایست به سبد خرید خود مراجعه کرده و اقدام به نهایی کردن سفارش و پرداخت هزینه آن نمایید. به این منظور کافی است بر روی عبارت “سبد خرید” یا روی ایکون در بالای ستون سمت چپ وب سایت کلیک کنید.

در روند نهایی کردن سفارش شما می بایست آدرس تحویل کالا، مشخصات را واردنمایید. در نهایت و قبل از انتقال خریدار به درگاه بانکی برای پرداخت آنلاین هزینه سفارش، خلاصه ای از وضعیت سفارش و هزینه ها اعلام می گردد که در صورت تایید خریدار به صفحه بانک انتقال یابد.

بعد از نهایی کردن سفارش، علاوه بر نمایش موفقیت آمیز بودن ثبت سفارش و ارائه خلاصه سفارش، کارشناسان فروشگاه در ساعات اداری (۱۰ صبح تا ۲۰ شب)، اقدام به ارسال سفارشات می نمایند.

چنانچه سفارش در ساعات غیر اداری و در روزهای تعطیل ثبت شود، در اولین ساعات اداری روز بعد، سفارش ها به ترتیب اولویت ارسال می گردند.

در هر زمان که خریدار با نام کاربری و کلمه عبور خود وارد سایت شود، در قسمت سفارشات قادر به مشاهده تاریخچه سفارش های خود و وضعیت هر سفارش می باشد. وضعیت هر سفارش می تواند یکی از موارد زیر باشد:

پرداخت شده، در حال بررسی، ارسال شده و برگشت خورده

وضعیت “پرداخت شده”: هزینه سفارش های در این وضعیت به صورت کامل توسط خریدار پرداخت گردیده و در نوبت بررسی توسط کارشناسان فروش می باشند.

وضعیت “درحال بررسی”: سفارش های در این وضعیت در حال بررسی توسط کارشناسان فروش به منظور ارسال می باشند.

وضعیت “ارسال شده”: سفارش های در این وضعیت توسط فروشگاه آماده ارسال گردیده است. سفارش های مناطق ۲۲ گانه تهران توسط پیک و سفارش های سایر مناطق تهران و استان های دیگر توسط پست سفارشی ارسال می گردند.

وضعیت “برگشت خورده”: سفارش های در این وضعیت به دلیل عدم موجود بودن محصول میباشد.

قیمت کالاها:

قیمت های مندرج در سایت همان قیمت مصرف کننده کالا می باشد.

سفارش های بیشتر از ۱ میلیون تومان به صورت رایگان ارسال می گردند و سفارش های کمتر از این مبلغ شامل هزینه ارسال می شوند که این هزینه در مراحل پرداخت به اطلاع خریدار رسانده می شود.

کالای خریداری شده توسط مشتری بعد از ثبت، به همان مقدار محاسبه خواهد شد و در صورت تغییر قیمت کالا بر روی وب سایت، بر روی سفارش های قبلی ثبت شده اعمال نخواهد شد.

در مواردی که کالا دارای تخفیف باشد، مبلغ تخفیف به وضوح در مشخصات کالا درج گردیده است. همچنین در تمام موارد قیمت اعلام شده نهایی می باشد.

در برخی موارد تخفیف هایی برای کل سبد خریدار اعلام می گردد که به صورت خودکار در روند نهایی کردن ثبت سفارش برای وی محاسبه می گردد.

توجه: در روند ثبت سفارش امکان وارد کردن کد تخفیف یا کد معرف وجود ندارد.

نحوه پرداخت وجه:

در طی مراحل نهایی کردن سفارش توسط شما، ۱ گزینه برای پرداخت در اختیار شما قرار داده می شود.

٢ – پرداخت آنلاین: که به کمک درگاه های امن پرداخت الکترونیکی با استفاده از کلیه کارتهای بانکی عضو شبکه شتاب صورت می پذیرد. در حال حاضر شرکت فنی مهندسی پرند با شرکت های PSP (پذیرندگان اینترنتی و ارائه دهنده خدمات درگاه پرداخت اینترنتی زیر نظر بانک مرکزی جمهوری اسلامی ایران و شبکه شاپرک) شامل:

١ – به پرداخت ملت (وابسته به بانک ملت)

طرف قرارداد می باشد.

رهگیری سفارشات:

بعد از انجام تمامی مراحل سفارش و پرداخت هزینه، سیستم یک کد اختصاصی سفارش برای پیگیری در اختیار شما قرار می دهد. شما می توانید در هر ساعت از شبانه روز با مراجعه به وب سایت شرکت و وارد کردن کد در قسمت “رهگیری سفارش” از وضعیت سفارش خود مطلع شوید.

همچنین برای سفارش هایی که با همکاری شرکت پست جمهوری اسلامی ایران ارسال می گردد حداکثر تا ۴٨ ساعت کاری بعد از ارسال، کد رهگیری پستی سفارش خریدار در سیستم وارد می گردد که خریدار می تواند با مراجعه به سوابق سفارش در محیط کاربری خود، نسبت به مشاهده آن و پیگیری در وب سایت شرکت پست اقدام نماید.

توجه: کد رهگیری ارائه شده توسط سیستم فروشگاه با کد رهگیری پستی متفاوت است.

آماده سازی، حمل و تحویل کالا:

سفارش هایی که هزینه آنها با موفقیت پرداخت شده و در وضعیت “پرداخت شده” می باشند:

سفارش های مناطق ٢٢ گانه تهران توسط پیک مطابق با زمان اعلام شده کارشناسان و سفارش های سایر نقاط تهران و شهرستان ها با استفاده از پست سفارشی ارسال می شود.

توجه: ساعات کاری شرکت شنبه تا چهارشنبه از ۱۰ صبح تا ۲۰:۳۰ بعد از ظهر به استثناء روزهای تعطیل می باشد.

مرجوعی کالا:

در صورت داشتن هرگونه مشکل می توانید با کارشناسان ما در ارتباط باشید.

در زمان تحویل کالا از پیک شما باید کالای مورد نظر را چک کنید و در صورت معیوب بودن کالا با فروشگاه تماس بگیرید.

توجه: در صورتی که کالا را از پیک تحویل گرفتید و متوجه معیوب بودن کالا شدید شامل مرجوعی نمیشود.